Socialinių emocinių ugdymo žinių gilinimas Kipre

Sausio 21 – 26 d. anglų kalbos mokytoja Agnė Krutkevičienė ir mokyklos karjeros specialistė/technologijų mokytoja Danguolė Lapienienė dalyvavo Erasmus+ programos mokymuose Kipre, kur gilino socialinio emocinio ugdymo žinias kartu su mokytojais iš Portugalijos, Estijos, Lenkijos ir Čekijos. Mokytojos įgijo žinių apie pozityvų mokymą ir jo aplinkas, klasės valdymą, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius efektyviam mokymui ir mokymuisi.  Pedagogai turėjo praktinių užsiėmimų, kurių metu išbandė įvairius mokymo ir bendravimo/bendradarbiavimo metodus, sprendė problemines situacijas.

Charizmatiška airių kilmės dėstytoja akcentavo, kad pozityvi aplinka mokykloje naudinga tiek mokiniams tiek mokytojams ir visai mokyklos bendruomenei. Teigiama, kad produktyvi mokymosi aplinka klasėje yra esminė mokinių emocinės ir socialinės sėkmės ir pažangos sąlyga. Tie mokytojai, kurie kelia mokiniams mokymosi  iššūkius bei kuria pozityvius ir draugiškus santykius, formuoja teigiamą mokymosi aplinką. Klasės valdymo metodai, bendravimo įgūdžiai, veiksmingos mokymo ir mokymosi strategijos, drausmės metodai, efektyvi rutina ir klimatas yra pagrindiniai pozityvios mokymosi aplinkos klasėje komponentai, leidžiantys mokiniams jaustis patogiai ir saugiai, didinti jų motyvaciją ir pažangą.

Šie mokymai suteikė teorinių žinių apie tai, kaip sukurti teigiamą mokymosi aplinką klasėje ir mokykloje, taip pat praktinių gairių, kaip integruoti veiklą ir įgyvendinti programas visose mokymo programos ir mokyklos gyvenimo srityse. Diskusijos, apsilankymai lankytinose Kipro vietose ir grupinis darbas suteikė mokytojoms idėjų, kuriomis pasidalins  su savo kolegomis mokykloje Inovatyvių mokytojų klube IMK.